مطلب ارسالی ازabji-narges


مــــــــن و تــــــــــــــو

تمامی مطالب دلنوشته های خودم میباشد

نمیگم دلم گرفته

آخه انگار که شکسته

نمیگم پراز غباره

آخه گریه شیشه شو شسته

نمیگم دلم خزونه

آخه باد برگ هارو برده

نمیگم خونه تارتاره

آخه خورشید خونمو سوزونده

نمیگم تو آسمونها تک ستاره ای ندارم

آخه ابرهای سیاه رو چه جوری کنار بگذارم

نمیگم ساعت عشق رو لحظه لحظه می شمارم

آخه میون این همه غصه مگه من ثانیه دارم؟!

نمیگم زندگی سخته،قصه جوونه غصه نداره

آخه مگه میون سوز و سرما جوونه زندگی داره؟

نمیگم به زیر بارون چترا هیچ سقفی ندارن

آخه اشک سرد و بارون واسه من چه فرقی دارن

نمیگم شبم سیاه نیست،نور مهتاب اینجا خوار نیست

آخه تو دل خاموش و سردم،رنگ شب برام که تار نیست

نمیگم دل پروانه ی تنها دیگه امیدی نداره

آخه پروانه دیگه هیچ دلی نداره

نمیگم دلم گرفته...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 28 شهريور 1391برچسب:,ساعت 23:48 توسط | |


Power By: LoxBlog.Com